درگیری مرزی بین قرقیزستان و تاجیکستان پوتین به چین و ترکیه سفر می‌کند بازگشت مذاکره‌کنندگان صهیونیست به قاهره طی ساعات آینده حماس از کشته شدن یک اسیر اسرائیلی خبر داد آخرین مهلت ثبت‌نام نمایندگان کاندیدا‌های مجلس دوازدهم در سامانه داوطلب اعلام شد بند‌هایی در توافق آتش‌بس غزه که نتانیاهو نمی‌پذیرد رویداد ملی صنعت آجیل و خشکبار با معرفی ۷ طرح فناورانه در مشهد برگزار می‌شود + فیلم اعلام جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی قالیباف: موضوع اتباع و سامان‌دهی آن‌ها یک موضوع جدی است + فیلم اسلامی: گفتگو‌های سازنده‌ای با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داشتیم پیشنهاد مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای تداوم همکاری با ایران ختم رسیدگی به پرونده امیر تتلو | متهم: می‌خواستم برای مشروبات الکلی جایگزین گیاهی معرفی کنم رئیسی: باید تمام زیرساخت‌های لازم برای ورزش قهرمانی فراهم شود قالیباف: دولت از ابتدای برنامه هفتم توسعه نباید بدهی قطعی خود به تأمین اجتماعی را به تأخیر بیندازد سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن مستکبر می‌بندیم دولت برای واگذاری تعیین حقوق کارگران به مجلس برنامه‌ای ندارد دیدار گروسی با اسلامی در اصفهان تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان‌رضوی + فیلم نیچروان بارزانی پس از دیدار با رهبر معظم انقلاب، چه گفت؟
سرخط خبرها

عضو هیأت رئیسه مجلس: ایران درباره برجام تحت‌فشار غرب تصمیم نمی‌گیرد| انتفاع ایران از منافع برجام باید راستی‌آزمایی شود

  • کد خبر: ۱۲۰۸۷۵
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
عضو هیأت رئیسه مجلس: ایران درباره برجام تحت‌فشار غرب تصمیم نمی‌گیرد| انتفاع ایران از منافع برجام باید راستی‌آزمایی شود
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران در مورد برجام بر اساس منافع کلان خود تصمیم می‌گیرد و فشار‌های غربی‌ها در این زمینه کارساز نیست.

به گزارش شهرآرانیوز، علی کریمی فیروزجایی عنوان کرد: هماهنگی رسانه‌های غربی و منابع دیپلماتیک آن‌ها برای اعمال فشار علیه کشورمان در این مقطع قابل درک است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اساساً هیچ اعتمادی به آمریکایی‌ها و دولت‌های اروپایی در مسئله برجام نیست، افزود: برجام باید منافع پایدار کشورمان را در مسائل اقتصادی تأمین کند.   اکنون موارد عمده مربوط به برجام در مراجع رسمی کشور در دست بررسی همه جانبه قرار دارد.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با اشاره به تجربه قبلی برجام، افزود: مهمترین دغدغه کشورمان پایبندی طرف مقابل به اجرای آن است که در این زمینه با توجه به تجربه قبلی با احتیاط عمل خواهیم کرد.

کریمی فیروزجایی با تأکید بر اقتدار کامل کشورمان در عرصه دفاعی یادآور شد: کشورمان برای تحکیم پایه‌های اقتدار خود متکی به سلاح هسته‌ای نیست و این مقوله در دکترین دفاعی ما جایگاهی ندارد. دولت سیزدهم با نگاه واقع بینانه امور کشور را به برجام گره نخواهد زد و این مسئله رویکرد محوری است.

وی با اشاره به تلاش آمریکا برای اعمال فشار سیاسی علیه کشورمان گفت: هیأت حاکمه آمریکا باید بدانند که دوران یکجانبه گرایی در عرصه بین الملل بسر آمده است.

عضو هیأت رئیسه مجلس یازدهم با اشاره به اشراف کامل مسئولان قوای سه گانه به مسائل برجام خاطرنشان کرد: تا بررسی کامل و همه جانبه ابعاد گوناگون ماحصل مذاکرات برجام در مراجع مسئول چیزی قطعی نیست.

کریمی فیروزجایی گفت: انتفاع ایران از منافع برجام باید راستی آزمایی و اطمینان بخش شود و محدود به گعده‌های دیپلماتیک نباشد.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران با اشاره به مشکلات داخلی آمریکا و اروپا که با مشکلات عدیده مواجه هستند،  افزود: برجام نباید به ابزار حل مشکلات یکطرفه غربی‌ها تبدیل شود بلکه باید به ایران در مورد تضمین منافع اقتصادی آن اطمینان دهد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برجام بعد از بررسی‌های کارشناسی در مراجع مسئول در مجلس شورای اسلامی نیز بررسی خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->